فرد مظنون به آتش‌زدن قهوه‌خانه‌ای در اهواز دستگیر شد

حق نشر عکسMIZAN

سرهنگ محمد صفری رئیس پلیس اهواز می‌گوید فرد مظنون به آتش زدن قهوه خانه‌ای در اهواز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

به گزارش خبرگزاری میزان، پسری ۱۷ ساله که به عنوان مظنون اصلی دستگیر شده، به ارتکاب جرم اعتراف و صحنه جنایت را بازسازی کرده است. گزارش شده قهوه خانه متعلق به شوهرخاله متهم بوده و او به دلیل اختلافات خانوادگی، قصد انتقام داشته است. به گفته برخی رسانه‌ها، متهم کارگر اخراجی این قهوه‌خانه بوده است.

سرهنگ صفری گفت آتش سوزی به دلیل "مشتعل بودن مواد"، گسترش پیدا کرده و باعث کشته شدن یازده نفر و مجروح شدن پنج نفر شده است. فرماندار اهواز شمار زخمی‌ها را نه نفر اعلام کرده و برخی منابع از جمله خبرگزاری میزان ارقام بالاتری را ذکر می‌کنند. سخنگوی اورژانس کشور هم اعلام کرده دو آتش‌نشان مصدوم شده‌اند.

آتش سوزیحق نشر عکسTASNIMNEWS
Image captionآتش‌سوزی ساختمان قهوه‌خانه را به کلی ویران کرده است

هویت برخی از کشته‌شدگان به دلیل سوختگی شدید هنوز شناسایی نشده است. استاندار اهواز در بیانیه‌ای گفته است که "با کسانی که منجر به انجام این حادثه شدند به شدت و مطابق قانون برخورد خواهد شد."

این آتش سوزی در ساعات اولیه بامداد سه شنبه، ١٤ فروردین (٣ آوریل)، در قهوه‌خانه‌ "نوارس" در بازار کیان اهواز رخ داد. به گزارش خبرگزاری‌های داخلی این آتش سوزی دقایقی پس از ساعت ١ بامداد به وقتی محلی آغاز شد.

بعضی از رسانه‌های خبری ایران گفته‌اند که آتش‌سوزی با پاشیدن بنزین و آتش زدن آن شروع شد و ظاهرا درهای قهوه‌خانه نیز قفل شده بود.

وقوع این حریق پس از ناآرامی‌های اخیر در منطقه باعث اظهارنظرهای گسترده در شبکه‌های اجتماعی شده است.

آتش زدن قهوه خانiحق نشر عکسMIZAN
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.